28.03.2019.
Kulturni turizam jedan je od najvažnijih oblika turizma što pokazuju i trendovi njegovog rasta u svijetu. Nisu, međutim sve turističke atrakcije jednako privlačne. Kako bi se kulturni proizvodi razlikovali od ostalih, potrebno je biti inovativan. Eksplozija kreativnosti u današnjem općem društvenom razvoju manifestira se i u turizmu. Kako bismo svoj kulturno-turistički proizvod učinili privlačnijim i zanimljivijim današnjim sve zahtjevnijim turistima, učinkoviti inovativni alat kojim se možemo koristiti je ekonomija doživljaja. To jedan od četiri elementa kulturno-turističkog proizvoda koji može biti presudan prilikom odabira turističke atrakcije i koji može ostaviti snažne tragove u iskustvu posjetitelja. Kako stvoriti doživljaj? Teorija poznaje nekoliko pristupa o kojima će biti riječ na ovom interaktivnom predavanju, a iste ćemo testirati i u praksi. Budite, zato spremni gledati, slušati, dodirivati, poigrati se! Kroz povezivanje teorije i prakse, naučit ćemo na koji način postati konkurentan u kulturnom turizmu, ali i obogatiti vlastiti život doživljajima.
Daniela Angelina Jelinčić