25.04.2014.
Turistička zajednica Daruvar – Papuk je u 2012. godini lansirala novi vizualni identitet za područje daruvarskog turizma “DA – Voli život”, logotip sa sloganom koji odražava glavnu karakteristiku Daruvara i njegovog okruženja. Određenim spektrom “živih boja” (zelena, crvena,plava, narančasta, ljubičasta i smeđa) koje su odabrane za svaki turistički proizvod, ističe snažne identitetske značajke Daruvara kao što su termalne vode, multikulturalnost i enogastronomsku raznolikost.
Sukladno novim marketinškim smjernicama, Turistička zajednica Daruvar – Papuk lansirala je novu web stranicu (www.visitdaruvar.hr) koja svojim tekstualnim sadržajem i kvalitetnim fotografijama upoznaje svakog posjetitelja s ljepotama grada, bogatom i raznolikom turističkom ponudom daruvarskog područja, a u 2014. godini nastavljeno je na način, da je napravljena Web brošura povijesnih lokaliteta destinacije Daruvar – Papuk – priča o bogatoj prošlosti daruvarskog kraja.
Brošura je napravljena u suradnji sa Ministarstvom turizma RH koje je sufinanciralo izradu iste,sukadno odobrenom projektu koji je kandidran na natječaj "INOVATIVNI TURIZAM" u 2013.godini.
Web brošura predstavlja na moderan način povijesne lokalitete destinacije Daruvar – Papuk kroz nekoliko kategorija: prikazani su dvorci, srednjovjekovni gradovi i sakralni objekti kojih ima u velikom broju, zatim zelene oaze te Lječilišni perivoj Julijev park koji u sebi krije kupke iz 18. i 19. stoljeća, dok je na kraju kroz tekst i fotografiju prikazana povijest Pivovare Daruvar i podruma dvorca Janković.
Web brošura na jednostavan način, svakog posjetitelja upoznaje sa bogatom poviješću ovoga kraja, zatim sa multikulturalnošću i bogatstvom sakralnih, kulturnih i srednjovjekovnih objekata.Web brošura je dostupna na web stranici Turističke zjednice Daruvar – Papuk (www.visitdaruvar.hr) i to na tri jezika – hrvatskom, engleskom i češkom.