14.03.2014.
Turistička zajednica Daruvar – Papuk je u 2012. godini lansirala
novi vizualni identitet za područje daruvarskog turizma “DA – Voli život”,
logotip sa sloganom koji odražava glavnu karakteristiku Daruvara i njegovog
okruženja. Određenim spektrom “živih boja” (zelena, crvena, plava, narančasta,
ljubičasta i smeđa) koje su odabrane za svaki turistički proizvod, ističe snažne
identitetske značajke Daruvara kao što su termalne vode, multikulturalnost i
enogastronomsku raznolikost. Sukladno novim marketinškim smjernicama,
Turistička zajednica Daruvar – Papuk u 2013. lansirala je novu web stranicu
koja svojim tekstualnim sadržajem i kvalitetnim fotografijama upoznaje svakog
posjetitelja s ljepotama grada, bogatom i raznolikom turističkom ponudom
daruvarskog područja.
U 2014. godini web stranica Turističke zajednice Daruvar – Papuk
je nominirana za Masterweb nagradu konferencije Weboo u kategoriji 'Najbolja
web stranica u turizmu 2014'.
Konferencija Weboo 100% Turizam održana je jučer, dana 13. ožujka
u Hypo centru u Zagrebu. Na jednom su se mjestu okupili turistički djelatnici,
stručnjaci za web marketing u turizmu te posjetitelji koji su došli čuti dobre
savjete i upoznati i družiti se s ljudima iz struke.
Za govornicom se tijekom dana izmijenilo preko 10 predavača, a u
točno 12 h i 30 minuta došla je na red dodjela Masterweb nagrada.
Na Masterweb natječaj bilo je prijavljeno 40-tak web stranica, a
za stručno ocjenjivanje pobrinuo se ocjenjivački odbor kojeg su činili Krešimir
Drvar, Ana Klarić Kumer i Marko Radelić.
Nagradu za najbolju web stranicu u turizmu,
zajedno sa Turističkom zajednicom grada Korčule i Apartmani Hrvatska, osvojila je i Turistička
zajednica Daruvar – Papuk.